Evaluation of textbooks: Developing listening skills – Bc. Lenka Kořínková
Bc. Lenka Kořínková
Bakalářská práce
Evaluation of textbooks: Developing listening skills
Abstract:
Cílem bakalářské práce je prozkoumat roli a funkce učebnice v procesu osvojování cizího jazyka, specificky pak její využití pro rozvoj řečové dovednosti poslech ve výuce anglického jazyka. V první, teoretické části práce je vymezena roli a postavení učebnice ve výchovně-vzdělávacím procesu ve vztahu k rozvoji poslechu ve výuce anglického jazyka. Na základě teoretické části práce, respektive stanovení …víceAbstract:
In the theoretical part, firstly, the bachelor thesis focuses on what the textbook functions in the teaching-learning process concerning developing listening skills are. Secondly, the listening presentation and practice in textbooks is elaborated on. Lastly, the evaluation criteria established in the form of a checklist are presented at the end of the theoretical part. In the practical part of the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2015
- Vedoucí: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kořínková, Lenka. Evaluation of textbooks: Developing listening skills. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice