Alena Sedlářová

Diplomová práce

Mezinárodní marketingová strategie společnosti ExxonMobil

ExxonMobil International Marketing Strategy
Anotace:
Diplomová práce Mezinárodní marketingová strategie společnosti ExxonMobil se zabývá zejména značkovou a komunikační strategií společnosti a její vybrané konkurence (Royal Dutch Shell plc, BP p.l.c.). Jednotlivé prvky těchto strategií jsou pak porovnávány, na základě SWOT analýzy jsou charakterizovány silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby ve strategii společnosti ExxonMobil a závěrem práce jsou …více
Abstract:
Master thesis ExxonMobil International Marketing Strategy deals mainly with brand management and communication strategy of ExxonMobil Corporation and its selected competitors (Royal Dutch Shell plc, BP p.l.c.). Elements of these strategies are compared and based on the SWOT analysis strengths, weakness, opportunities and threats of ExxonMobil strategy are identified. In conclusion, the thesis introduces …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 9. 2012
  • Vedoucí: Hana Machková
  • Oponent: Josef Malý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34001

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod