Strategie vstupu firmy Optimify s.r.o. na zahraniční trh – Lukáš Provázek
Lukáš Provázek
Diplomová práce
Strategie vstupu firmy Optimify s.r.o. na zahraniční trh
Optimify s.r.o. entry strategy into the foreign market
Anotace:
Každá firma stojí jednou před otázkou, zda vstoupit na zahraniční trh. V této diplomové práci je takovou společností firma Optimify s.r.o. Cílem je vybrat jeden ze 4 trhů – 3 zadané firmou a jeden vybraný zpracovatelem – nejvhodnější pro vstup firmy Optimify a definovat vhodnou strategii vstupu na vybraný trh. Pro dosažení cíle jsou stěžejní následující vědecké metody: Multi-stage selection metoda …víceAbstract:
Every company is faced with the question of whether to enter a foreign market. In this diploma thesis, such a company is Optimify s.r.o. The aim is to select one of the 4 markets - 3 requested by the company and one selected by the processor - most suitable for the entry of the company Optimify and define a suitable strategy for entering the selected market. The following scientific methods are crucial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85824
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2022
- Vedoucí: Iveta Černá
- Oponent: Petr Procházka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85824
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
International strategy of entering a new market
Artem Pronko -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
Darijan Chupevski -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
Darijan Chupevski -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník