Naďa Kobosilová

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie hotelu Tvrz Orlice se zaměřením na produkt a propagaci

Anotace:
Cílem práce je provést analýzu marketingové strategie hotelu Tvrz Orlice - se zaměřením na produkt a propagaci.Za použítí SWOT analýzy a dále osobní prohlídky vybraného hotelu a porovnání s konkurencí analyzovat současný stav produktu a propagace.Výstupem práce bude návrh nové marketingové strategie pro produkt a propagaci.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.