Naďa Kobosilová

Bachelor's thesis

Analýza marketingové strategie hotelu Tvrz Orlice se zaměřením na produkt a propagaci

Abstract:
Cílem práce je provést analýzu marketingové strategie hotelu Tvrz Orlice - se zaměřením na produkt a propagaci.Za použítí SWOT analýzy a dále osobní prohlídky vybraného hotelu a porovnání s konkurencí analyzovat současný stav produktu a propagace.Výstupem práce bude návrh nové marketingové strategie pro produkt a propagaci.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 11. 2018

Thesis defence

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.