Analýza marketingové strategie hotelu Tvrz Orlice se zaměřením na produkt a propagaci – Naďa Kobosilová
Naďa Kobosilová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie hotelu Tvrz Orlice se zaměřením na produkt a propagaci
Abstract:
Cílem práce je provést analýzu marketingové strategie hotelu Tvrz Orlice - se zaměřením na produkt a propagaci.Za použítí SWOT analýzy a dále osobní prohlídky vybraného hotelu a porovnání s konkurencí analyzovat současný stav produktu a propagace.Výstupem práce bude návrh nové marketingové strategie pro produkt a propagaci.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 11. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOBOSILOVÁ, Naďa. \textit{Analýza marketingové strategie hotelu Tvrz Orlice se zaměřením na produkt a propagaci}. Online. Bachelor's thesis. Jihlava: College of Polytechnics Jihlava. 2018. Available from: https://theses.cz/id/3pcmo7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.