Ing. Jiří Zientek

Diplomová práce

Reklama na internetu a její vnímání spotřebiteli

Internet Advertisement and its influence on consumer
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá reklamou na internetu a jejím vnímáním spotřebiteli. Snažím se popsat, jak a na jakých principech funguje reklama na internetu. Co to znamená PPC, PPA a PPV reklama, bannerová reklama, affiliate marketing, interaktivní reklama, blog marketing a SEO optimalizace pro vyhledávače. V praktické části provádím průzkum formou dotazníku, kde se zabývám postojem dnešního mladého …více
Abstract:
The subject of this graduation theses is advertising at internet and it's perception by consumers. I am trying to describe principles of the internet advertising. I am defining PPC, PPA and PPV advertisement, banner advertisement, affiliate marketing, interactive advertisement, blog marketing and SEO optimalization for finders. For the applied part of my theses I used questionnaire that is focused …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Marcela Zamazalová
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance