Komunikační kampaň na podporu studia oborů Průmysl 4.0 – Bc. Veronika Golovanova
Bc. Veronika Golovanova
Diplomová práce
Komunikační kampaň na podporu studia oborů Průmysl 4.0
Communication campaign to promote study of Industry 4.0
Anotace:
Diplomová práce se bude zabývat výzkumem koncepce tzv. čtvrté průmyslové revoluce, jinak známé jako Průmysl 4.0. Původním účelem práce je představit teoretický koncept čtvrté technické revoluce a vysvětlit pojem Průmyslu 4.0. Definovat hlavní pojmy a odvětví Průmyslu 4.0 jako Vzdělávání 4.0, Práce 4.0, Marketing 4.0. Kromě toho popsat, jak vypadá Komunikační kampaň prostřednictvím nástrojů Marketingu …víceAbstract:
Diploma thesis will deal with the concept of so-called research. Fourth industrial revolution, otherwise known as the Industry 4.0. The original purpose of this work is to introduce the theoretical concept of the fourth technical revolution and to explain the concept of Industry 4.0. Define the main concepts and industries of Industry 4.0 as Education 4.0, Work 4.0, Marketing 4.0. In addition, describe …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bnmms/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Research on scholarship of teaching to support the faculty development of moral education staff in Sichuan Normal University: a grounded theory approach
Bo ZHOU -
Cenová a necenová konkurence
Sachivko Sachivko -
Konkurence veřejných a soukromých vysokých škol v ČR
Veronika Šínová -
Cena jako faktor konkurence v hotelnictví
Olha Travka -
Analýza působení konkurence jako faktoru ovlivňující ekonomické chování vybraných subjektů veřejného sektoru
Kateřina Tomášová -
Vliv lídra ve vybraném odvětví na tržní cenu akcií konkurence
Jiří Růžička -
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Sevastian Kushnei -
Vliv konkurence na úspěch podniku
Jan Šindelář