Komunikační kampaň na podporu studia oborů Průmysl 4.0 – Bc. Veronika Golovanova
Bc. Veronika Golovanova
Master's thesis
Komunikační kampaň na podporu studia oborů Průmysl 4.0
Communication campaign to promote study of Industry 4.0
Abstract:
Diplomová práce se bude zabývat výzkumem koncepce tzv. čtvrté průmyslové revoluce, jinak známé jako Průmysl 4.0. Původním účelem práce je představit teoretický koncept čtvrté technické revoluce a vysvětlit pojem Průmyslu 4.0. Definovat hlavní pojmy a odvětví Průmyslu 4.0 jako Vzdělávání 4.0, Práce 4.0, Marketing 4.0. Kromě toho popsat, jak vypadá Komunikační kampaň prostřednictvím nástrojů Marketingu …moreAbstract:
Diploma thesis will deal with the concept of so-called research. Fourth industrial revolution, otherwise known as the Industry 4.0. The original purpose of this work is to introduce the theoretical concept of the fourth technical revolution and to explain the concept of Industry 4.0. Define the main concepts and industries of Industry 4.0 as Education 4.0, Work 4.0, Marketing 4.0. In addition, describe …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bnmms/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Research on scholarship of teaching to support the faculty development of moral education staff in Sichuan Normal University: a grounded theory approach
Bo ZHOU -
Cenová a necenová konkurence
Sachivko Sachivko -
Konkurence veřejných a soukromých vysokých škol v ČR
Veronika Šínová -
Cena jako faktor konkurence v hotelnictví
Olha Travka -
Analýza působení konkurence jako faktoru ovlivňující ekonomické chování vybraných subjektů veřejného sektoru
Kateřina Tomášová -
Vliv lídra ve vybraném odvětví na tržní cenu akcií konkurence
Jiří Růžička -
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Sevastian Kushnei -
Vliv konkurence na úspěch podniku
Jan Šindelář