Adam Janík

Bachelor's thesis

Výukový modul pro předmět Programování mikropočítačů: FM radiopřijímač

A Tuition Module for the Microcontroller Programming Course: FM Radio
Abstract:
Bakalářská práce si klade za cíl vytvořit přídavný modul k vývojovému kitu M68EVB908GB60, který bude používán pro podporu cvičení z předmětu "Programování mikropočítačů". Deska modulu obsahuje propojovací interface s kitem, dále radiopřijímač na bázi obvodu TEA5767 pracujícího ve frekvenčním rozsahu 70 až 108 MHz, sluchátkový předzesilovač a IR přijímač pro příjem signálů z dálkového ovladače. Komunikace …more
Abstract:
Purpose of this thesis is to create expansion module for development kit M68EVB908GB60 which will be used for studying and programming in lessons of Micro-computer programming. Module contains connection interface with kit, radio receiver module based on TEA5767 integrated circuit working in range from 70 to 108 MHz. Part of this board is amplifier for audio output and IR receiver for signals from …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2015
Accessible from:: 22. 5. 2015

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Janík, Adam. Výukový modul pro předmět Programování mikropočítačů: FM radiopřijímač. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.5.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 22. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Applied Informatics

Bachelor programme / field:
Engineering Informatics / Information and Control Technologies

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.