Vznik a dynamika českého mediálního trhu s časopisy ICT (na příkladu časopisu Extra PC) – Bc. Petr Broža
Bc. Petr Broža
Diplomová práce
Vznik a dynamika českého mediálního trhu s časopisy ICT (na příkladu časopisu Extra PC)
The rise and dynamics of the Czech média market of ICT magazines (on case study Extra PC magazine)
Anotace:
Český trh s tištěnými médii v posledních letech klesá. Dokazuje to prosté nahlédnutí do přehledů prodaných nákladů jednotlivých médií a srovnání prodeje v roce 2000 a v roce 2008. Mnohé tituly zaznamenaly pokles na méně než polovinu, některé zcela zanikly. Podobně se chová i trh s ICT časopisy, který je předmětem analýzy této magisterské práce. Ten vykazuje výraznější pokles od roku 2005 – některé …víceAbstract:
The Czech printed papers market has been declining in recent years. You can see it clearly when you take a look at list of sold edition of particular magazines and compare number of copies sold in year 2000 and 2008. Number of copies sold by many magazines has dropped considerably to less than half and some of them have vanished completely. The same principle applies to ICT magazines market, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ymfmw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
- Vedoucí: prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.
- Oponent: PhDr. Václav Štětka, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Předpoklady marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko - Hlinecko
Daniel Vodák -
Marketingové strategie vytvářející bariéru overturismu
Veronika Fraňková -
Marketingová strategie firmy na internetu
Petra Hubeňáková -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Optimalizace marketingové strategie neziskové organizace pomocí inovativních marketingových nástrojů
Nikol Pánková -
Marketingová strategie městského informačního centra
Tomáš Cirkl -
Marketingová strategie přepravní společnosti Zásilkovna
Tereza Marholdová -
Problematika prodeje vybraných tištěných médií v Ústeckém kraji
Štěpánka PAKANDLOVÁ