Marketingová komunikace na sociálních sítích značky Folly – Nikola Bartíková
Nikola Bartíková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace na sociálních sítích značky Folly
Marketing Communication on Social Media Networks of the Folly Brand
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci na sociálních sítích značky Folly. Cílem práce je analýza současného stavu komunikace a návrh vylepšení budoucí komunikace značky. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy v oblasti online a klasické marketingové komunikace s důrazem na využití sociálních sítích Instagramu a Facebooku. Analytická část obsahuje analýzu sociálních sítí …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing communication on social networks of the brand Folly. The aim of the thesis is to analyze the current state of communication and to propose improvements for future brand communication. The theoretical part of the thesis deals with the basic concepts in the field of online and traditional marketing communication with emphasis on the use of social networks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: Martin Přibyl, Ph.D. MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev