Komunikační strategie firmy a komunikace se sponzory (konkrétní příklad) – Darja Čopáková
Darja Čopáková
Master's thesis
Komunikační strategie firmy a komunikace se sponzory (konkrétní příklad)
Company's Communication Strategy and Its Communication with Sponsors (Concrete Example)
Abstract:
Cílem práce bylo podat komplexní přehled všech nástrojů marketingové komunikace a jejich využití. Dále je práce věnována nejnovějším trendům v marketingové komunikaci, především měnícím se způsobům, jakými může být spotřebitel co nejefektivněji zasažen, důležitostí vytváření jednotné firemní identity a image a integraci jednotlivých forem komunikace. Prostor je také věnován stále důležitější CSR. Praktická …moreAbstract:
The goal of my thesis was to give a complex overview of all marketing communication instruments. The thesis also deals with newest trends in the field of marketing communication, especially changing trends how to target consumers effectively, importance of unified company identity and image and integration of individual communication channels. There is also a chapter dedicated to CSR, which is of growing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 11. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/8986
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2009
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Jiří Zeman
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/8986
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev