Bc. Jiří Hurt
Diplomová práce
Jazyk přesvědčování v reklamě
Language of persuasion in advertising
Anotace:
V diplomové práci zkoumám jazykovědu z úhlu přesvědčování v reklamě. V přesném působení na subjektivní cíle a ovlivňování rozhodovacích procesů pomocí formy podoby jazyka, slov, kombinací textu a dalších lingvistických činitelů. Jazyk, který přesvědčuje v reklamě, zahrnuje více odvětví, které ve své práci ověřuji, analyzuji a identifikuji.Abstract:
In the given thesis I study linguistics from the persuasive point of view in advertising.In the exact impact on subjective targets and influencing of decision processes with the help of the form of language,words,text combination and other linguistic factors.The language that persuades in advertising includes more branches which I study,analyse and identify in my thesis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wlfkj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: Ing. Dagmar Forejtová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Segment trhu LGBT turistů v hlavním městě Praze
Martin Štěpánek -
Specifický segment trhu a vliv hospodářské krize na výdaje jeho představitelů
Emmanuel Khachatryan -
Strategie zavádění nové e-commerce služby na realitním trhu
Jakub Veverka -
Problematika zvolené destinace na trhu cestovního ruchu v České republice
Tomáš Siegel -
Jazyk přesvědčování v reklamě
Tereza Dostálová -
Jazyk v reklamách na produkty rychlého občerstvení: lingvistická analýza
Zuzana Bilavčíková -
Jazyk v reklamách na nápoje
Kateřina Motýlová -
Reklama - její typy a jazykové prostředky
Pavlína Zouharová