Vliv organizační kultury na práci na dálku – Magdaléna Strnadová
Magdaléna Strnadová
Bakalářská práce
Vliv organizační kultury na práci na dálku
The impact of remote work on the organizational culture of selected companies
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem práce na dálku na organizační kulturu společností. V teoretické části přibližuje čtenářům definici práce na dálku, představuje její dosavadní vývoj, současné trendy a budoucnost. Pozornost je věnována i novele zákoníku práce a právnímu ukotvení práce na dálku. Prostřednictvím dotazníkového šetření a strukturovaných rozhovorů ve vybraných společnostech je následně …víceAbstract:
This bachelor thesis examines the impact of remote working on the organizational culture of companies. In the theoretical part, it introduces the definition of telework, its development, current trends and future. Attention is also paid to the amendment of the Labour Code and the legal anchoring of telework. Through a questionnaire survey and structured interviews in selected companies, the impact …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92137
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedoucí: Tomáš Kubálek
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92137
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec -
Nové formy práce a jejich dopad na pracovníky
Tereza Najmanová -
Zhodnocení práce v režimu home office: Nové formy firemní týmové spolupráce
Jan Hálek -
Sportovní cestovní ruch a jeho nové formy
Dominik Břicháč -
Právo a nové formy poloumělého života
Alžběta Krausová -
Nové formy návykových látek u studentů středních škol pohledem metodiků prevence
Iveta Konečná -
Nové agresivní formy marketingu a jejich právní limity
Tomáš Barták -
Nové formy cestovního ruchu a jejich rozvoj v České republice
Elena Koroleva