Vliv organizační kultury na práci na dálku – Magdaléna Strnadová
Magdaléna Strnadová
Bachelor's thesis
Vliv organizační kultury na práci na dálku
The impact of remote work on the organizational culture of selected companies
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem práce na dálku na organizační kulturu společností. V teoretické části přibližuje čtenářům definici práce na dálku, představuje její dosavadní vývoj, současné trendy a budoucnost. Pozornost je věnována i novele zákoníku práce a právnímu ukotvení práce na dálku. Prostřednictvím dotazníkového šetření a strukturovaných rozhovorů ve vybraných společnostech je následně …moreAbstract:
This bachelor thesis examines the impact of remote working on the organizational culture of companies. In the theoretical part, it introduces the definition of telework, its development, current trends and future. Attention is also paid to the amendment of the Labour Code and the legal anchoring of telework. Through a questionnaire survey and structured interviews in selected companies, the impact …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92137
Thesis defence
- Date of defence: 2024
- Supervisor: Tomáš Kubálek
- Reader: Jitka Volfová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92137
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec -
Nové formy práce a jejich dopad na pracovníky
Tereza Najmanová -
Zhodnocení práce v režimu home office: Nové formy firemní týmové spolupráce
Jan Hálek -
Sportovní cestovní ruch a jeho nové formy
Dominik Břicháč -
Právo a nové formy poloumělého života
Alžběta Krausová -
Nové formy návykových látek u studentů středních škol pohledem metodiků prevence
Iveta Konečná -
Nové formy distribuce produktů
Miroslav L'udma -
Nové agresivní formy marketingu a jejich právní limity
Tomáš Barták