Bc. Nikita Osipov

Bakalářská práce

Firemní kultura rodinného podniku jako marketingový nástroj

Corporate culture of a family business as a marketing tool
Anotace:
Cílem práce je na základě provedené analýzy podnikové kultury rodinné společnosti BOHEMIAN SYMFONY s.r.o. a navrhnout konkrétní doporučení pro zlepšení stávající podnikové kultury a tím i zlepšení marketingových cílů společnosti.
Abstract:
The aim of this work is to analyze the corporate culture of BOHEMIAN SYMFONY s.r.o. And to propose specific recommendations for improving existing corporate culture.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní