Firemní kultura rodinného podniku jako marketingový nástroj – Bc. Nikita Osipov
Bc. Nikita Osipov
Bakalářská práce
Firemní kultura rodinného podniku jako marketingový nástroj
Corporate culture of a family business as a marketing tool
Anotace:
Cílem práce je na základě provedené analýzy podnikové kultury rodinné společnosti BOHEMIAN SYMFONY s.r.o. a navrhnout konkrétní doporučení pro zlepšení stávající podnikové kultury a tím i zlepšení marketingových cílů společnosti.Abstract:
The aim of this work is to analyze the corporate culture of BOHEMIAN SYMFONY s.r.o. And to propose specific recommendations for improving existing corporate culture.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bj448/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Organizační struktura nadnárodních společností
Lucia Hudecová -
Organizační struktura dualisticky řízené akciové společnosti
Marie Pašáková -
Organizační struktura a motivační program malého, středního a velkého podniku
Barbora Gabrielová -
Vnitřní demokracie a organizační struktura politických stran
Tomáš MĚCHURA -
Organizační struktura nadnárodních společností
Maryna Korol -
Organizační struktura nadnárodních společností
Petr Srba -
Organizační struktura společnosti s ručením omezeným
Jan Brožek -
Organizační struktura monisticky řízené akciové společnosti
Petra Jandlová