Bc. Nikita Osipov

Bachelor's thesis

Firemní kultura rodinného podniku jako marketingový nástroj

Corporate culture of a family business as a marketing tool
Abstract:
Cílem práce je na základě provedené analýzy podnikové kultury rodinné společnosti BOHEMIAN SYMFONY s.r.o. a navrhnout konkrétní doporučení pro zlepšení stávající podnikové kultury a tím i zlepšení marketingových cílů společnosti.
Abstract:
The aim of this work is to analyze the corporate culture of BOHEMIAN SYMFONY s.r.o. And to propose specific recommendations for improving existing corporate culture.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2018
  • Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní