Tomáš Votruba
Diplomová práce
Marketing na sociálních sítích
Marketing on social networks
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na tématiku marketingu na sociálních sítích. Sociální sítě dnes hrají nepostradatelnou roli v oblasti marketingové komunikace společností a jsou nepostradatelnou součástí každého podnikatelského subjektu. V první části práce je nejprve charakterizována oblast online marketingu a online marketingové komunikace na sociálních sítích. Jsou zde popsány obecné pojmy a metody …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on marketing tools used on social networks. Social networks are fundamental part of marketing communication of every company. In the first part of this thesis the area of online marketing and online marketing communication on social networks is characterized. It describes the general concepts and methods necessary to understand the issue. First, the area of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Analýza používaných marketingových nástrojů a návrhy pro zvýšení jejich účinnosti
Denisa Šimková -
Analýza marketingových nástrojů Střediska volného času, Trutnov se zaměřením na marketingovou komunikaci
Ondřej TĚŽKÝ -
Analýza využívání marketingových nástrojů v činnosti společnosti Parkhotel
Jana PANGRÁCOVÁ -
Analýza marketingových nástrojů nejnavštěvovanějších českých filmů roku 2019
Karolína Fránková -
Analýza marketingových nástrojů ve vybrané společnosti
Adam Leupold -
Analýza marketingových nástrojů v mezinárodní společnosti
Marika Tkáčová -
Analýza marketingových nástrojů přímé zákaznické komunikace
Jan Pořízek
Název
Vložil
Vloženo
Práva