Vliv života v neúplné rodině na postavení žáka ve třídním kolektivu na ZŠ – Robert Sobek
Robert Sobek
Bakalářská práce
Vliv života v neúplné rodině na postavení žáka ve třídním kolektivu na ZŠ
The Influence of Living in an Incomplete Family on the Position of a Primary School Pupil in a Class Collective
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku vliv života v neúplné rodině na postavení žáka druhého stupně Zš ve třídním kolektivu. V první kapitole této práce jsou popsány změny v oblasti rodinného života a role rodičů v rodině po druhé světové válce. Druhá kapitola se věnuje charakteristice žáka druhého stupně ZŠ a faktorům, které ovlivňují jeho chování ve třídě. Třetí kapitola popisuje význam …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the influence of living in an incomplete family on the position of a second grade student in a classroom collective. The first chapter of this thesis describes the changes in family life and the role of parents in the family after World War II. The second chapter focuses on the characteristics of the second grade elementary school student and the factors that influence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sobek, Robert. Vliv života v neúplné rodině na postavení žáka ve třídním kolektivu na ZŠ. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postavení žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v kolektivu třídy v Montessori škole a v běžné základní škole
Pavla LUDVÍKOVÁ -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Vliv narušené komunikační schopnosti na školní úspěšnost a postavení žáka v kolektivu třídy na prvním stupni základní školy z pohledu pedagogů
Michaela Havířová -
Vliv socioekonomického statusu rodin na postavení žáků v třídním kolektivu
Michaela Marková -
Postavení žáka mongolského původu v třídním kolektivu základní školy
Žaneta Kaprasová -
Některé souvislosti mezi percipovaným způsobem výchovy v rodině, sebehodnocením žáka a jeho postavením v třídním kolektivu
Eva Brídová -
Student se zrakovým postižením na VŠ a jeho postavení mezi intaktními studenty v kolektivu
Jana INDRÁKOVÁ -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová