English Speaking Anxiety of English Teachers in the Czech Republic (age group 51-60) – Nikola Szara
Nikola Szara
Bachelor's thesis
English Speaking Anxiety of English Teachers in the Czech Republic (age group 51-60)
English Speaking Anxiety of English Teachers in the Czech Republic (age group 51-60)
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to provide basic information about the foreign language anxiety with the focus on non-native English teachers in the Czech Republic. Furthermore, to discover causes/sources and consequences of the English speaking anxiety. The thesis is divided into two parts, a theoretical part and a practical part. The theoretical part deals with the basic concept of anxiety, characteristics …viacAbstract:
Cílem této bakalářské práce je poskytnout základní informace o úzkosti z cizího jazyka s důrazem na nerodilé mluvčí učitele anglického jazyka v České republice. Dále pak objevit příčiny/zdroje a důsledky úzkosti z mluvení v angličtině. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou část a praktickou část. Teoretická část se zabývá základním konceptem úzkosti, charakteristikou úzkosti z cizího jazyka …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PaedDr. Zdena Kráľová, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SZARA, Nikola. \textit{English Speaking Anxiety of English Teachers in the Czech Republic (age group 51-60)} Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Humanities. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/3qki1r/. [cit. 2024-04-23].
Jak správně citovat práci
Szara, Nikola. English Speaking Anxiety of English Teachers in the Czech Republic (age group 51-60). Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení
Kateřina Sýkorová -
Rozvoj mluvení v cizím jazyce prostřednictvím mobilního učení
Jitka Čukatová -
Komunikační strategie u studentů v angličtině jako cizím jazyce
Kristýna Hálová -
Jazykové hry pro mladé studenty podporující komunikační dovednosti v anglickém jazyce
Zuzana PECHOVÁ -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Slovosled zájmen v korespondenci Zuzany Černínové z Harasova a jejího syna Humprechta Jana Černína z Chudenic
Tomáš Macalík -
Lexikální prostředky v mluvených projevech žáků v dětském domově se školou
Vlasta BARTONÍČKOVÁ -
Faktory formující úroveň sebevědomí při komunikaci českých studentů v anglickém jazyce
Kamila KREJČÍ