Kritika konzumní společnosti, jako důsledku krize člověka – Vojtěch MARTIŠEK
Vojtěch MARTIŠEK
Bakalářská práce
Kritika konzumní společnosti, jako důsledku krize člověka
Criticism of Consumer Society as a Consequence of the Crisis of Humans
Anotace:
Práce pojednává o člověku, současné společnosti a jejím možném vývoji do budoucnosti. V první části ukazuje pohled na člověka skrze historická období a snaží se nalézt okamžik, ve kterém se člověk a jeho pohled na sebe, začali hroutit, čímž připravili cestu pro nástup materialismu. Dále se zaměřuje na současnou podobu společnosti a hodnoty, které se staly pro člověka důležité. Také ale ukazuje problémy …víceAbstract:
This work deals with human, curent society and its possible development to the future. First part shows view of human through historical periods and also it tries to find the moment when the human and his self-undestanding got worse. Because that moment prepares the way for materialism. Another desribed issue is the form of current society, important values for people and problems following from those …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Zveřejnit od: 17. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jaroslaw Pastuszak, Th.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARTIŠEK, Vojtěch. Kritika konzumní společnosti, jako důsledku krize člověka. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Cyrilometodějská teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Cyrilometodějská teologická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Cyrilometodějská teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanitní studia
Práce na příbuzné téma
-
Spotřební zvyklosti v globalizované konzumní společnosti
Andrea Horňáková -
Vliv marketingu na konzumní společnost
Jan Zelinka -
Zrychlená společnost a hnutí Slow Movement
Simona ŠITNEROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva