Mgr. Bc. Markéta Vejmělková

Diplomová práce

Souvislosti mezi self-efficacy žáků, jejich postavením ve třídě a školním prospěchem

Relationships between pupils' self-efficacy, their sociometric status in the class and their school achievement
Anotace:
Tato práce se v teoretické části zabývá tématem self-efficacy, postavením žáka ve třídě, školním prospěchem a představuje vývojové období pubescence. V empirické části jsou zkoumány souvislosti mezi úrovní školního, sociálního a emocionálního self-efficacy (měřené metodou SEQ-C), postavením žáka ve třídě vyjádřené indexem vlivu a indexem obliby (měřené metodou SO-RA-D) a průměrným školním prospěchem …více
Abstract:
The theoretical part of this work focuses on self-efficacy, sociometric status of pupils in the class and their school achievement and it introduces the early adolescence developmental period. The empirical part explores the relationships between pupils' academic, social and emotional self-efficacy (measured with SEQ-C), their sociometric status in the class expressed by the influence index and the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Alena Slezáčková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta