Dopady COVID-19 na čtení a vzdělávání – Marek ADAMEC
Marek ADAMEC
Bakalářská práce
Dopady COVID-19 na čtení a vzdělávání
Impacts of COVID-19 on reading and education
Abstract:
The bachelor's thesis compares reading and education before, during and after the COVID-19 crisis. In addition to comparisons, the thesis discusses the impact on reading, reading and education. The thesis also outlines how various countries have approached the educational sector and how they have chosen to address the education gap that has arisen in most countries following the restrictions imposed …víceAbstract:
Bakalářská práce porovnává čtení a edukaci v dobách před COVID-19 krizí, během průběhu COVID-19 krize a následně po ní. Kromě porovnání se v práci objevují I dopady na čtenářství, čtení a edukaci. V Práci je také uvedeno, jak různé státy nakládaly s edukačním sektorem a jakým způsobem se rozhodly řešit mezeru ve vzdělání, která vznikla ve většině zemích následně po uvalení vládních restrikcích. Poslední …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Flajšar, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ADAMEC, Marek. Dopady COVID-19 na čtení a vzdělávání. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Přírodopis a environmentální výchova se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Prostojové učení v procesu učení žáků SOV
Patrik Mateovič -
Děti se specifickými poruchami učení a jejich metody učení
Dominika Novotná -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Autoregulace učení a strategie učení pro oblast slovní zásoby u žáků ZŠ
Jan Moudrý -
Souvislost mezi mimořádným nadáním žáků a jejich styly učení v rámci učení se angličtině, jakožto cizímu jazyku
Michaela Wernerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva