Marek ADAMEC
Bachelor's thesis
Dopady COVID-19 na čtení a vzdělávání
Impacts of COVID-19 on reading and education
Abstract:
The bachelor's thesis compares reading and education before, during and after the COVID-19 crisis. In addition to comparisons, the thesis discusses the impact on reading, reading and education. The thesis also outlines how various countries have approached the educational sector and how they have chosen to address the education gap that has arisen in most countries following the restrictions imposed …moreAbstract:
Bakalářská práce porovnává čtení a edukaci v dobách před COVID-19 krizí, během průběhu COVID-19 krize a následně po ní. Kromě porovnání se v práci objevují I dopady na čtenářství, čtení a edukaci. V Práci je také uvedeno, jak různé státy nakládaly s edukačním sektorem a jakým způsobem se rozhodly řešit mezeru ve vzdělání, která vznikla ve většině zemích následně po uvalení vládních restrikcích. Poslední …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jiří Flajšar, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ADAMEC, Marek. Dopady COVID-19 na čtení a vzdělávání. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
English: teaching focus / AJma-PREVmi
Theses on a related topic
-
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Prostojové učení v procesu učení žáků SOV
Patrik Mateovič -
Děti se specifickými poruchami učení a jejich metody učení
Dominika Novotná -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Autoregulace učení a strategie učení pro oblast slovní zásoby u žáků ZŠ
Jan Moudrý -
Souvislost mezi mimořádným nadáním žáků a jejich styly učení v rámci učení se angličtině, jakožto cizímu jazyku
Michaela Wernerová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights