Výuka gramatiky na druhém stupni ZŠ – Adéla Skalická
Adéla Skalická
Bakalářská práce
Výuka gramatiky na druhém stupni ZŠ
Teaching Grammar in the Lower-Secondary Education
Abstract:
The thesis aims to determine whether teachers use a deductive or inductive approach to teach grammar in lower-secondary education and why. First, it describes communicative competence as achieving it is the main goal of English language teaching. Then it follows up with a description of grammar and focuses on the development of grammar teaching, which reflects the development of communicative competence …víceAbstract:
Cílem práce je zjistit, zda učitelé v rámci výuky gramatiky na druhém stupni spíše využívají deduktivní nebo induktivní způsob výuky a z jakého důvodu. V práci je nejdříve popsána komunikační kompetence, protože je to hlavní cíl výuky anglického jazyka. Následuje popis toho, co je to gramatika a dále se zaměřuje na vývoj jejího vyučování, který odráží vývoj komunikační kompetence. Deduktivní a induktivní …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Helena Zitková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Skalická, Adéla. Výuka gramatiky na druhém stupni ZŠ. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk / Anglický jazyk pro vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Projektové vyučování v rámci rozvoje interkulturní komunikační kompetence ve výuce ruského jazyka jako cizího na středních školách
Ludmila Rakovská -
Příležitosti k ústní interakci a rozvoji komunikační kompetence při výuce angličtiny s interaktivní tabulí
Alena Dobrovolná -
Rozvoj diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce v důsledku účasti v e-learningovém kurzu
Gabriela Hublová -
Komunikační kompetence žáků v oboru Kosmetické služby
Petra Lužová -
Induktivní a deduktivní přístup při výuce gramatiky německého jazyka
Simona Tušicová -
Technika řízeného objevování (guided discovery) ve výuce gramatiky studentů na úrovni B1.
Lucie Houdová -
Metody ve výuce anglické gramatiky
Ivona JELÍNKOVÁ -
Využití techniky řízeného objevování pro prezentaci gramatiky na úrovni pokročilosti A2 – B1 podle SERRJ.
Veronika Klikarová