Peter ŽENČICA

Bachelor's thesis

Event marketing jako nástroj pro zvýšení povědomí o značce Mexx

Event marketing as tool for increasing public knowledge about Mexx.
Abstract:
V mojej bakalárskej práci som za zaoberal témou event marketing a jej využitím pre zvýšenie povedomia o značke Mexx. Prvá časť sa zaoberá event marketingom z teoretického hľadiska, jeho charakterovými vlastnosťami, významom a jeho typológiou. Druhá, analytická časť sa skladá z podrobnej socio- kultúrnej analýzy, ktorá pozostáva z dotazníkových šetrení a kvalitatívneho výskumu. Na základe výstupov z …more
Abstract:
In my bachelor thesis I dealt with a topic called Event marketing and its use in increasing public knowledge about Mexx. First part of the bachelor work deals with event marketing from theoretical view, its character trait, meaning and its typology. Second, analytical part consists of a detailed social- cultural analysis, which contains questionnaire research and qualitative research. I made an event …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2009
Identifier: 11784

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Radoslav Štefánek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŽENČICA, Peter. Event marketing jako nástroj pro zvýšení povědomí o značce Mexx. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.