Peter ŽENČICA

Bachelor's thesis

Event marketing jako nástroj pro zvýšení povědomí o značce Mexx

Event marketing as tool for increasing public knowledge about Mexx.
Anotácia:
V mojej bakalárskej práci som za zaoberal témou event marketing a jej využitím pre zvýšenie povedomia o značke Mexx. Prvá časť sa zaoberá event marketingom z teoretického hľadiska, jeho charakterovými vlastnosťami, významom a jeho typológiou. Druhá, analytická časť sa skladá z podrobnej socio- kultúrnej analýzy, ktorá pozostáva z dotazníkových šetrení a kvalitatívneho výskumu. Na základe výstupov z …viac
Abstract:
In my bachelor thesis I dealt with a topic called Event marketing and its use in increasing public knowledge about Mexx. First part of the bachelor work deals with event marketing from theoretical view, its character trait, meaning and its typology. Second, analytical part consists of a detailed social- cultural analysis, which contains questionnaire research and qualitative research. I made an event …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Identifikátor: 11784

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
  • Vedúci: Ing. Radoslav Štefánek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŽENČICA, Peter. Event marketing jako nástroj pro zvýšení povědomí o značce Mexx. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.