Jan Špriňar
Bakalářská práce
Povědomí o značce
Brand awareness
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak generace mladých lidí v Hradci Králové a okolí vnímá značku PETROF. Dále pak jakou mají s touto značkou zkušenost, jestli znají i jiné značky klávesových hudebních nástrojů a v neposlední řadě, jestli značku PETROF sledují na internetu. Výzkumné otázky a požadavky byly konzultovány s marketingovým oddělením společnosti PETROF s. r. o. Pro sběr dat byla …víceAbstract:
The aim of this thesis was to investigate how a generation of young people in Hradec Králové and its suroudings perceives the brand PETROF. Further research questions included topics, such as what is their experience with the brand if they knew other brands of keyboard musical instruments, and finally, if they follow this brand of pianos on the internet. The research questions 8 requirements were consulted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9615
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2017
- Vedoucí: prof. PhDr. Marek Franěk, CSc., Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Petružálek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 3qyu27 3qyu27/5
7. 6. 2017