Návrh na změnu vybraných částí marketingovéhu mixu firmy PILSNER URQUELL – Jiří Čumpl
Jiří Čumpl
Bakalářská práce
Návrh na změnu vybraných částí marketingovéhu mixu firmy PILSNER URQUELL
Proposal to Change of Selected Parts of the Marketing Mix in Pilsner Urquell
Anotace:
Cílem bakalářské práce bude navrhnout úpravu části stávajícího marketingového mixu pivovaru Pilsner Urquell. Teoretická část práce se nejprve zaměří na definice marketingu a základní strategické analýzy (SWOT), a také na představení moderního pojetí marketingového mixu. V praktické části bude představena vybraná firma, na základě provedené analýzy budou vypracovány vlastní návrhy na změnu marketingového …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.