Jiří Čumpl

Bakalářská práce

Návrh na změnu vybraných částí marketingovéhu mixu firmy PILSNER URQUELL

Proposal to Change of Selected Parts of the Marketing Mix in Pilsner Urquell
Anotace:
Cílem bakalářské práce bude navrhnout úpravu části stávajícího marketingového mixu pivovaru Pilsner Urquell. Teoretická část práce se nejprve zaměří na definice marketingu a základní strategické analýzy (SWOT), a také na představení moderního pojetí marketingového mixu. V praktické části bude představena vybraná firma, na základě provedené analýzy budou vypracovány vlastní návrhy na změnu marketingového …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.