Úloha obchodního cestujícího - doručování poštovních zásilek – Vojtěch Říha
Vojtěch Říha
Bakalářská práce
Úloha obchodního cestujícího - doručování poštovních zásilek
Travelling salesman problem – delivery of postal items
Anotace:
Cílem práce je navrhnout postup doručování poštovních zásilek pomocí poznatků z úlohy obchodního cestujícího. V první části je stručně charakterizován historický vývoj se zaměřením na řešení reálných úloh v čase. Druhá část popisuje problematiku úlohy obchodního cestujícího s jedním obchodním cestujícím a s více obchodními cestujícími. Důraz je kladen na heuristické algoritmy, především na heuristiku …víceAbstract:
The aim of this thesis is to propose the process of delivering postal items by using general knowledge of the travelling salesman problem. The first part briefly describes the historical evolution concentrating on solving real problems. The second part describes the travelling salesman problem and the multiple travelling salesman problem. Emphasis is placed on heuristic algorithms, primarily on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/47635
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
- Vedoucí: Adam Borovička
- Oponent: Jan Fábry
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/47635
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Matematické metody v ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Úlohy s více způsoby řešení
Natálie KOŠŤÁLOVÁ -
Heuristické metody pro řešení úlohy obchodního cestujícího s časovými okny
Jan Bartoň -
Vybrané heuristiky pro TSP: Komparativní studie
Petr Hrobař -
Porovnání heuristik problému obchodního cestujícího a optimalizace tras
Kristýna Bartošová -
Teorie a praxe vícestupňové úlohy obchodního cestujícího v ČR
Vojtěch Vávra -
Efficiency of Email Marketing on the International Flower Delivery Market
Klára Štěpánová