Martin Gotthardt

Master's thesis

Smart shop banner - nový marketingový nástroj

Smart shop banner - new marketing tool
Abstract:
Tato práce se zabývá novým marketingovým nástrojem pro realizaci kampaní podpory prodeje produktu společnosti přímo v místě prodeje. Banner umí vhodně upozornit zákazníka a také přesvědčit k neplánovanému impulzivnímu nákupu. Jedná se, o plastovou kapsu, ve které se mohou měnit plakáty na podporu jednotlivých produktů, nebo i samotných brandů společností. Unikátnost tohoto řešení se schovává v umístění …more
Abstract:
This thesis deals with a new marketing tool for campaigns to support product sales at the point of sales. Banner can appropriately draw customer's attention and also persuade to unplanned impulsive purchase. It is a plastic pocket that can hold posters to support individual product or brands of companies and also can be changed quite often. Uniqueness of the solution lies in the location of the advertising …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 6. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 2. 2012
  • Supervisor: Olga Horová
  • Reader: Josef Smolka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29943

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Theses on a related topic

All theses