Smart shop banner - nový marketingový nástroj – Martin Gotthardt
Martin Gotthardt
Master's thesis
Smart shop banner - nový marketingový nástroj
Smart shop banner - new marketing tool
Abstract:
Tato práce se zabývá novým marketingovým nástrojem pro realizaci kampaní podpory prodeje produktu společnosti přímo v místě prodeje. Banner umí vhodně upozornit zákazníka a také přesvědčit k neplánovanému impulzivnímu nákupu. Jedná se, o plastovou kapsu, ve které se mohou měnit plakáty na podporu jednotlivých produktů, nebo i samotných brandů společností. Unikátnost tohoto řešení se schovává v umístění …moreAbstract:
This thesis deals with a new marketing tool for campaigns to support product sales at the point of sales. Banner can appropriately draw customer's attention and also persuade to unplanned impulsive purchase. It is a plastic pocket that can hold posters to support individual product or brands of companies and also can be changed quite often. Uniqueness of the solution lies in the location of the advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 6. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29943
Thesis defence
- Date of defence: 8. 2. 2012
- Supervisor: Olga Horová
- Reader: Josef Smolka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29943
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
Anna Martynushkina -
Podpora prodeje podniků působících na trhu s pleťovou kosmetikou
Lenka Štulírová -
Podpora prodeje z účetního a daňového pohledu
Štěpánka Urbánková -
Úspěšná podpora prodeje, spotřebitelské soutěže
David Sobotka -
Podpora prodeje a propagace sportovní značky
Maria Podlucká -
Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů
Pavlína Bejčková -
Analýza konkrétních aktivit podpory prodeje ve vybrané obchodní jednotce
Eva Svašková