Bc. Lukáš Nagy

Diplomová práce

Herné štúdio Amanita Design a stratégia v internetovom marketingu

Video Game Company Amanita Design and Strategy in the Internet Marketing
Abstract:
This diploma thesis deals with using internet marketing and its strategy in game industry. More specifically, it focuses on Czech video game company Amanita Design and their web page. Firstly, the theoretical part of this thesis is dedicated to internet marketing – its definition, strategy and specific fields like SEO, PPC advertising, direct marketing, web analysis and web usability and accessibility …více
Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá využívaním internetového marketingu a uplatnení jeho stratégie v hernom priemysle. Konkrétne sa zameriava na české herné štúdio Amanita Design a ich webovú stránku. Teoretická časť práce sa v prvom rade venuje internetovému marketingu – definícii, stratégii a konkrétnym oblastiam ako SEO, PPC reklama, direct marketing, webová analytika a použiteľnosť a prístupnosť webu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2018
  • Vedoucí: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
  • Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře