Bc. Ivona Bobková

Master's thesis

Současná výuka fashion marketingu v České republice – situační zpráva

Current Teaching Fashion Marketing in the Czech Republic – Situation Report
Abstract:
Práce se zabývá zmapováním současné výuky Fashion Marketingu v České republice. Vychází z fashion marketingu jako součásti moderního marketingu, životního stylu a jejich vývoje, vysvětluje koncept spojení fashion oblasti a marketingu. Stručně mapuje historickou situaci výuky fashion oborů ve světě a v České republice. Práce plynule přechází v rozbor jednotlivých učebních plánů pro různé stupně vzdělání …more
Abstract:
The thesis is mapping current teaching of Fashion Marketing in the Czech Republic. It explains the concept of fashion, marketing and the connection between the two areas based on modern marketing and lifestyle development. The mapping is based on publicly available curricula and their subsequent analysis. The thesis covers brief history of teaching fashion-aimed subjects in domestic and international …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 7. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 8. 2013
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication