Strategie expanze české firmy na vybraný zahraniční trh – Petr Dlouhý
Petr Dlouhý
Diplomová práce
Strategie expanze české firmy na vybraný zahraniční trh
Expansion strategy of a Czech company to a selected foreign market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá trendy v odvětví e-commerce a internacionalizací e-commerce firem. Předmětem zkoumání je také největší česká e-commerce společnost Alza.cz a.s.. Hlavním cílem práce je navržení nové zahraniční expanze pro tuto českou e-commerce společnost. Práce obsahuje literární rešerši na téma e-commerce a zahraniční expanze e-commerce firem. Součástí práce je představení společnosti Alza …víceAbstract:
The diploma thesis deals with trends in the field of e-commerce and the internationalization of e-commerce companies. The subject of research is also the largest Czech e-commerce company Alza.cz a.s .. The main goal of this thesis is to propose a new foreign expansion for this Czech e-commerce company. The thesis contains literary research on the topic of e-commerce and the foreign expansion of e-commerce …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87484
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2022
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87484
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
E-Commerce as a Foreign Markets Entry Strategy
Ali Kasimov -
E-commerce development study and future expectations in Albania
Etla Buçpapaj -
Možnosti a formy expanze vybrané české firmy na zahraniční trhy
Lenka Pexová -
Možnosti a formy expanze vybrané české firmy na zahraniční trhy
Michaela Procházková -
Návrh strategie rozšíření stánkového prodeje firmy Grig distribuce s.r.o.: expanze na zahraniční trhy
Anna Fierlová -
Expanze malé rodinné firmy: Porovnání expanze na domácí a zahraniční trh
Filip Novák -
Podnikatelský záměr expanze na zahraniční trhy
Jaromír Tomšů -
Problematika expanze na zahraniční trhy na příkladu firmy HoppyGo, s.r.o.
Magdaléna Fejfarová