Analýza změny spotřebitelského chování v důsledku pandemie COVID-19 – Bc. Nikola Jílková
Bc. Nikola Jílková
Master's thesis
Analýza změny spotřebitelského chování v důsledku pandemie COVID-19
Analysis of changes in consumer behavior due to the COVID-19 pandemic
Abstract:
Diplomová práce se zabývá změnou spotřebitelského chování v důsledku pandemie Covid-19 v České republice. Cílem této práce je pomocí vybraných statistických ukazatelů zhodnotit vliv pandemie COVID-19 na chování českých spotřebitelů při nákupu potravinářského a nepotravinářského zboží. V teoretické části práce je věnována pozornost problematice spotřebitelského chování a průběhu pandemie COVID-19 v …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the change in consumer behaviour due to the Covid-19 pandemic in the Czech Republic. The aim of this thesis is to use selected statistical indicators to evaluate the impact of the COVID-19 pandemic on the behaviour of Czech consumers in the purchase of food and non-food goods. The theoretical part of the thesis is focused on the issue of consumer behaviour and the course …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Andrea Jindrová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JÍLKOVÁ, Nikola. \textit{Analýza změny spotřebitelského chování v~důsledku pandemie COVID-19}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/3rwex2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Change in Consumer Behaviour Post Covid-19 Pandemic with Reference to Healthcare Services
KameshKumar Jitendra Modi -
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
Emmanuel Paul Kane -
Dopad krize COVID-19 na chování spotřebitele na trhu s potravinami
Soňa Lavičková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights