Nekalé marketingové techniky namířené na seniory v České republice – Tomáš Polák
Tomáš Polák
Bakalářská práce
Nekalé marketingové techniky namířené na seniory v České republice
The techniques of unfair marketing practices used to deceive seniors in the Czech republice
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Nekalé marketingové techniky namířené na seniory v České republice má za cíl analyzovat postavení současného českého seniora ve vztahu k nekalým obchodním praktikám. Prostřednictvím rozhovorů přímo s těmi, které nekalé praktiky v minulosti prováděli se tak práce snaží posoudit, do jaké míry je český právní systém připravený na tyto konkrétní obchodní praktiky. V teoretické …víceAbstract:
This Bachelor's Thesis called The techniques of unfair marketing practices used to deceive seniors in the Czech republic analyzes the current status of the Czech senior in relation to unfair business practices. Through direct interviews with those who practiced unfair practices in the past, this thesis tries to assess the extent to which the Czech legal system is ready for these specific business practices …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49201
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Monika Hilšerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49201
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové a obchodní strategie
Iveta Šotolová -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Optimalizace výrobních a marketingově obchodních aktivit u vybraného podnikatelského subjektu
David Mikolda -
Obchodní a marketingové činnosti v konkrétním podniku
Karolína Kovářová -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Návrh marketingové a obchodní strategie firmy DELONG INSTRUMENTS, a. s.
Monika Štěpánová -
Obsah a význam sociální dimenze situační analýzy marketingové akce
Jekatěrina Zajacová