Nekalé marketingové techniky namířené na seniory v České republice – Tomáš Polák
Tomáš Polák
Bachelor's thesis
Nekalé marketingové techniky namířené na seniory v České republice
The techniques of unfair marketing practices used to deceive seniors in the Czech republice
Abstract:
Bakalářská práce s názvem Nekalé marketingové techniky namířené na seniory v České republice má za cíl analyzovat postavení současného českého seniora ve vztahu k nekalým obchodním praktikám. Prostřednictvím rozhovorů přímo s těmi, které nekalé praktiky v minulosti prováděli se tak práce snaží posoudit, do jaké míry je český právní systém připravený na tyto konkrétní obchodní praktiky. V teoretické …moreAbstract:
This Bachelor's Thesis called The techniques of unfair marketing practices used to deceive seniors in the Czech republic analyzes the current status of the Czech senior in relation to unfair business practices. Through direct interviews with those who practiced unfair practices in the past, this thesis tries to assess the extent to which the Czech legal system is ready for these specific business practices …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49201
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2016
- Supervisor: Olga Horová
- Reader: Monika Hilšerová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49201
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové a obchodní strategie
Iveta Šotolová -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Optimalizace výrobních a marketingově obchodních aktivit u vybraného podnikatelského subjektu
David Mikolda -
Obchodní a marketingové činnosti v konkrétním podniku
Karolína Kovářová -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Návrh marketingové a obchodní strategie firmy DELONG INSTRUMENTS, a. s.
Monika Štěpánová -
Obsah a význam sociální dimenze situační analýzy marketingové akce
Jekatěrina Zajacová