Jana Zavadilová

Diplomová práce

Analýza marketingového plánu společnosti ZOO Praha

The analysis of the marketing plan of company ZOO Prague
Anotace:
Cílem práce bylo zanalyzovat nejdůležitější body marketingového plánu podniku ZOO Praha a zhodnotit výsledky a poznatky nabyté v průběhu analýzy. Součástí práce jsou návrhy nových marketingových cílů, které by mohly podpořit současnou marketingovou činnost společnosti. První dvě kapitoly jsou zaměřeny na teoretické vymezení pojmů a následující kapitoly se věnují dílčím analýzám. Například analýze makroprostředí …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis was to analyze the most important points of the marketing plan of the company ZOO Prague and evaluate the results and lessons learned during the analysis. The work also contains proposals of new marketing objectives, which could enhance current marketing activities of the company. The first two chapters focus on the theoretical definitions and the following chapters deal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 2. 2015
  • Vedoucí: Hana Chylíková
  • Oponent: Anna Handlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44735