Analýza marketingového plánu společnosti ZOO Praha – Jana Zavadilová
Jana Zavadilová
Diplomová práce
Analýza marketingového plánu společnosti ZOO Praha
The analysis of the marketing plan of company ZOO Prague
Anotace:
Cílem práce bylo zanalyzovat nejdůležitější body marketingového plánu podniku ZOO Praha a zhodnotit výsledky a poznatky nabyté v průběhu analýzy. Součástí práce jsou návrhy nových marketingových cílů, které by mohly podpořit současnou marketingovou činnost společnosti. První dvě kapitoly jsou zaměřeny na teoretické vymezení pojmů a následující kapitoly se věnují dílčím analýzám. Například analýze makroprostředí …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis was to analyze the most important points of the marketing plan of the company ZOO Prague and evaluate the results and lessons learned during the analysis. The work also contains proposals of new marketing objectives, which could enhance current marketing activities of the company. The first two chapters focus on the theoretical definitions and the following chapters deal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44735
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2015
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: Anna Handlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44735
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza mikroprostředí a makroprostředí společnosti KOH-I-NOOR Mladá Vožice a.s.
Igor Tichý -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Hodnocení investičního záměru společnosti Karel Kaňák, s. r. o. a jeho financování v ČSOB, a. s.
Petra Palánková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Analýza makroprostředí a mikroprostředí společnosti Fincentrum a.s.
Pavlína Šámalová -
Analýza parametrů drah metabolismu a mikroprostředí kostní dřeně a jejich vztah k vybraným klinicko-laboratorním ukazatelům mnohočetného myelomu
Petra KRHOVSKÁ -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Eliška Pokorná -
Analýza managementu vybraného ubytovacího a stravovacího zařízení Hotel a Café Merkur
Ivan Šefara