Analýza procesu strategického řízení vybrané společnosti – Bc. Jan Šlapák
Bc. Jan Šlapák
Master's thesis
Analýza procesu strategického řízení vybrané společnosti
Analysis of the strategic management process of the selected company
Abstract:
Teoretická část práce zahrnuje vysvětlení relevantních pojmů z oblasti strategického řízení, strategických analýz a strategického plánování. V praktické části autor analyzuje vnější a vnitřní prostředí společnosti Oberbank AG pobočka Česká republika. Získané poznatky jsou vyhodnoceny metodou SWOT analýzy a dalších souvisejících matic. Výsledkem je komplexní strategická analýza, na základě které jsou …moreAbstract:
The theoretical part includes an explanation of relevant terms from the field of strategic management, strategic analysis and strategic planning. In the practical part, the author analyzes the external and internal environment of the company Oberbank AG pobočka Česká republika. The knowledge gained is evaluated using the SWOT analysis method and other related matrices. The result is a comprehensive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/xa854/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 9. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Reader: Ing. Radka Šperková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠLAPÁK, Jan. \textit{Analýza procesu strategického řízení vybrané společnosti}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2023. Available from: https://theses.cz/id/3s4nf2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Specifics of tourism management system of selected country
Valeriya Korol -
Analysis and enhancement of remote management system
Marek Šanta -
Strategické řízení malého a středního podniku
Jakub Fleško -
Strategické marketingové řízení malého podniku
Věra Tkáčová -
Strategické řízení sportovního klubu
Zbyněk Vozdecký -
Strategické řízení sportovního klubu
Daniel Krch -
Strategické řízení marketingu v podniku
Nikol Tatiana Ilavská -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova