Jakub Sýkora

Diplomová práce

Střih v digitální kinematografii

Editing in Digital Cinematography

Anotace:
Tato práce si klade za cíl analyzovat změny v oboru střihové skladby, kteréjsou důsledkem nástupu moderních elektronických technologií. Porovnánímklasických filmových postupů s možnostmi přinášenými digitálními systémy sesnaží definovat nové metody práce filmového střihače. Zároveň hledá výhodya upozorňuje na problémy vycházející z nahrazení klasické filmové surovinyelektronickým záznamem, jakožto …více
Abstract:
This thesis focuses on analysis of changes in the area of film editing,resulting from the introduction of the modern electronic technologies. Bycomparison of the classical cinematographical workflows based on a traditionalfilm stock with the new opportunities brought by digital systems, it aims tospecify the new working methods as required from the professional film editor.Consequently, this thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 10. 2009
  • Vedoucí: Martin Dolenský
  • Oponent: Tomáš Doruška

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenční smlouvě souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické; b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a); d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a); e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele).;
In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form; b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof; d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof; e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet);

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 10. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Filmová a televizní fakulta AMU

Magisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Střihová skladba

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.