Bc. Markéta Zvolská

Bakalářská práce

Proč kupujeme Kofolu a Míšu? Princip nostalgie v českých reklamních kampaních.

Why we buy Kofola and Míša? Nostalgia in Czech advertising campaigns.
Anotace:
Bakalářská práce nazvaná Proč kupujeme Kofolu a Míšu? Princip nostalgie v českých reklamních kampaních se zabývá principem nostalgie, použitým různými způsoby v českých reklamních kampaních, a to jak v reklamě tištěné, tak i televizní a internetové. Skládá se ze dvou částí, větší teoretické, kde byly nejprve objasněny klíčové pojmy, vysvětleny obecné principy v reklamě a následně analyzovány jednotlivé …více
Abstract:
This thesis, titled Why We Buy Kofola and Míša? Nostalgia in Czech Advertising Campaigns deals with the principle of nostalgia used in different ways in Czech advertising campaigns.The thesis is divided into two sections. The first - shorter part is theoretical and and draws on thematic literature and analysis of particlar campaigns. The second - practical part consists of the survey with answers of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Zuzana Jayasundera

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií