Lucie Strnádková

Bachelor's thesis

Marketingový audit vybraného podniku

Marketing audit of the selected company
Abstract:
Bakalářská práce je zpracována na téma marketingový audit. Jejím cílem je provedení auditu marketingového prostředí a auditu marketingových funkcí ve společnosti Golf Europe s.r.o. Audit marketingového prostředí podrobně analyzuje vnitřní prostředí podniku a vnější vlivy, které na podnik působí. Audit marketingových funkcí se zabývá marketingovým mixem společnosti Golf Europe s.r.o. Marketingový audit …more
Abstract:
Marketing audit is the core topic of the following Bachelor thesis. The main goal of this thesis is to make an audit of marketing environment and marketing functions at the Golf Europe Ltd. company. Marketing environment audit analyzes micro-environment and macro-environment factors and their impact on the company business. Marketing functions audit deals with Golf Europe Ltd. marketing mix. The Bachelor …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 1. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 1. 2017
  • Supervisor: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Strnádková, Lucie. Marketingový audit vybraného podniku. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technical University of Liberec

Faculty of Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration