Renesanční Florencie a její vyobrazení v počítačové hře Assassins Creed. Ideální zobrazení města – Jiří HAVEL
Jiří HAVEL
Bachelor's thesis
Renesanční Florencie a její vyobrazení v počítačové hře Assassins Creed. Ideální zobrazení města
Ideální zobrazení města.
Renaissance Florence and its' portrayal in the computer game Assassin's Creed. The ideal depiction of the city
Anotácia:
Práce se zabývá průběhem tvorby počítačových her ve vztahu k zobrazování reálného historického prostoru konkrétního města. Cílem bakalářské práce je na zásadě komparace pramenů a literatury o renesanční Florencii s vyobrazením města ve hře Assassin's Creed II. dojít ke zjištění, jak a proč jsou některé prvky historické krajiny různě zobrazovány. Výběr konkrétní počítačové hry Assassin's Creed II souvisí …viacAbstract:
The thesis deals with the development of computer games in relation to the display of the real historical space of a particular city. The bachelor's thesis aims, with the principle of comparing sources and literature on Renaissance Florence with the depiction of the city in Assassin's Creed II, to find out how and why some elements of the historical landscape are variously depicted. The selection of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Vilém Zábranský, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAVEL, Jiří. \textit{Renesanční Florencie a její vyobrazení v počítačové hře Assassins Creed. Ideální zobrazení města}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Arts. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/3sd2jt/.
Jak správně citovat práci
HAVEL, Jiří. Renesanční Florencie a její vyobrazení v počítačové hře Assassins Creed. Ideální zobrazení města. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Historical Sciences / History (Single Subject)
Práce na příbuzné téma
-
Epigrafické památky katedrály sv. Kříže a sv. Eulálie, baziliky Santa Maria del Pi a baziliky sv. Justa a Pastora v barcelonské gotické čtvrti Barri Gòtic do poloviny 18. století
Amy Vondráčková -
Sakrální prostor a jeho symbolika: Komparace chrámů svaté Barbory v Kutné Hoře a Santa Maria del Fiore ve Florencii
Kristýna GLEISSNEROVÁ -
Sakrální prostor a jeho symbolika: Komparace chrámů svaté Barbory v Kutné Hoře a Santa Maria del Fiore ve Florencii
Kristýna GLEISSNEROVÁ -
Renesanční Florencie a její vyobrazení v počítačové hře Assassins Creed. Ideální zobrazení města
Jiří HAVEL -
Hudba pro počítačové hry II
Ivan Koubek -
Srovnání historické přesnosti renesančního umění v počítačové hře Assasin's Creed II.
Hana VARGOVÁ -
LGBT postavy ve filmech Svatební hostina, Východní Palác, Západní Palác, Šťastni spolu a Lan Yu
Kristýna KŘENKOVÁ -
Svadba v ranom novoveku ako prechodový rituál a jej odraz v renesančnej architektúre. Sobášny palác na zámku v Bytči.
Eva Trchalová