Jiří HAVEL

Bakalářská práce

Renesanční Florencie a její vyobrazení v počítačové hře Assassins Creed. Ideální zobrazení města

Ideální zobrazení města.

Renaissance Florence and its' portrayal in the computer game Assassin's Creed. The ideal depiction of the city
Anotace:
Práce se zabývá průběhem tvorby počítačových her ve vztahu k zobrazování reálného historického prostoru konkrétního města. Cílem bakalářské práce je na zásadě komparace pramenů a literatury o renesanční Florencii s vyobrazením města ve hře Assassin's Creed II. dojít ke zjištění, jak a proč jsou některé prvky historické krajiny různě zobrazovány. Výběr konkrétní počítačové hry Assassin's Creed II souvisí …více
Abstract:
The thesis deals with the development of computer games in relation to the display of the real historical space of a particular city. The bachelor's thesis aims, with the principle of comparing sources and literature on Renaissance Florence with the depiction of the city in Assassin's Creed II, to find out how and why some elements of the historical landscape are variously depicted. The selection of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Vilém Zábranský, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HAVEL, Jiří. Renesanční Florencie a její vyobrazení v počítačové hře Assassins Creed. Ideální zobrazení města. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakulta