Pozice jihoafrických vín na českém maloobchodním trhu – Kateřina Smetanová
Kateřina Smetanová
Bachelor's thesis
Pozice jihoafrických vín na českém maloobchodním trhu
Position of South African wines on the Czech retail markets
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá pozicí jihoafrických vín ve srovnání s víny ze zemí Nového světa (Argentina, Austrálie, Chile, Kalifornie, Nový Zéland) v rámci hlavních českých maloobchodních řetězců (Albert, Billa, Globus, Kaufland, Lidl, Penny a Tesco). V části základních východisek jsou popsány znaky a vývojové tendence agrobyznysu. Dále je pozornost věnována charakteristice vinařských oblastí Nového …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the position of South African wines in comparison with wines from New World countries (Argentina, Australia, Chile, California, New Zealand) within the main Czech retail markets (Albert, Billa, Globus, Kaufland, Lidl, Penny and Tesco). The basic principles describe the features and development trends of agribusiness. Furthermore, attention is paid to the characteristics …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Ivo Zdráhal, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SMETANOVÁ, Kateřina. \textit{Pozice jihoafrických vín na českém maloobchodním trhu}. Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/3szq52/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesBachelor programme:
International Territorial Studies
Práce na příbuzné téma
-
Retail development 4.0
Yang Yang -
Analysis of Client and Product Base: Specifics of Retail Transaction Data
Ondřej Sokol -
Customer experience audit of retail chains in the Czech Republic
Jan Zvoníček -
Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment
Iuliia Trofimchuk -
Nové trendy v oblasti retail
Nikola Procházková -
Continuous Management of a Retail Product Category
Lucie Pospíšilová -
Wine Marketing
Maralmaa Anand -
Wine and Wine Production from the Marketing Point of View
Anna Malakhova