Optimization of Tank Battle Simulation for Gaming Industry – Bc. Michal Zapletal
Bc. Michal Zapletal
Diplomová práce
Optimization of Tank Battle Simulation for Gaming Industry
Optimization of Tank Battle Simulation for Gaming Industry
Abstract:
The objective of this thesis is to develop a ballistic module for the UTW modular tank battle simulator. This module determines the result of armor penetration in real-time, based on formulas designed to approximate real-world processes that occur between a projectile and armor upon impact. It utilizes the Unity physics engine, which is already employed in the UTW project. The simulation is capable …víceAbstract:
Cílem této práce je vytvořit balistický modul pro modulární simulátor tankových bojů UTW, který rozhoduje o úspěchu proražení pancíře v reálném čase a vychází ze vzorců, které byly navrženy pro aproximaci realných procesů, jež probíhají mezi projektilem a pancířem v době jejích kolize. K tomu je využit fyzikální engine Unity, který je již využíván v projektu UTW. Simulace je schopna počítat šanci na …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zapletal, Michal. Optimization of Tank Battle Simulation for Gaming Industry. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informační technologie / Softwarové inženýrství