Event marketingová strategie vybraného podniku – Klára Havelková
Klára Havelková
Diplomová práce
Event marketingová strategie vybraného podniku
Anotace:
Diplomová práce se zabývá event marketingem, jakožto jedním z nástrojů marke-tingové komunikace. Event marketing je podrobně popsán v teoretické části a na-vazuje na úvodní kapitolu komunikačního mixu, jeho nástroji a využití. Cílem di-plomové práce je navržení event marketingové strategie pro vybranou firmu, tedy konkrétně událost pro pražskou společnost, která se zabývá asistovanou reproduk-cí. Problematika …víceAbstract:
The main aim of this thesis is to explain event marketing as one of the marketing communication strategies. Event marketing is explained in detail in the theoretical part. The theoretical part covers terms such as communication mix, event marketing and its planning. The main goal is to organize an event for a selected company in Prague, which specializes in assisted reproduction. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/3t4hxu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2019
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketingový plán prémiové produktu společnosti.
Sylva Mesteková -
Event marketingový plán prémiové produktu společnosti.
Sylva Mesteková -
Klady a zápory event marketingových akcí
Markéta Kodetová -
Event marketing vybrané společnosti
Vojtěch Mátl -
Event management podniku z pohledu realizační agentury
Šárka Prchalová -
Event management v interní marketingové komunikaci podniku
Barbora Syrová -
Návrh a vyhodnocení efektivity event kampaně
Karolína Urbanová